Перейти к основному содержанию

Управляй і володарюй: книжкові бізнес-новинки з нетиповими підходами

ср, 09/16/2020 - 21:17

Yakaboo пропонує добірку новинок, які допоможуть віднайти авторський стиль управління, створити цінний продукт і завоювати прихильність аудиторії.

Зміни такі швидкоплинні, що лише гнучкість і готовність адаптувати свій бізнес до нових умов, розвиватися, знайомитися з новими ідеями та конструктивними методами визначають першість на ринку.  

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
 

Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
 

Хочете, щоб ваш бренд здобув популярність, якMicrosoft чи Facebook? Звісно, спочатку треба розібратися, хто ваша цільова аудиторія та як отримати її лояльність. Цілі індустрії займаються завоюванням довіри людей, але власникам бізнесу і керівникам різних ланок також варто долучатися до цього процесу. Бізнес-стратег Девід Мірмен Скотт і його донька Рейко дослідили секрети успіху компаній: починаючи від Starbucks і Microsoft до «Зоряних воєн» і гурту Coldplay. Автори розповідають про те, як перетворити клієнтів на своїх фанатів, що самостійно «продаватимуть» ваш бренд знайомим і захищатимуть його від гейтерів. У книзі лише практичні поради, якими треба скористатися.

Абсолютна відповідальність. Уроки лідерства від морських котиків

ЛейфБебін
 

Шукаєте нетиповий підхід до управління? Принципи перемоги «морських котиків» можна застосовувати для роботи компанії. Колишні військові з бойовим досвідом в Іраку,ДжокоВіллінк і ЛейфБебін, після виходу у відставку діляться досвідом лідерства. Автори демонструють, що правила ефективних бойових лідерів працюють у світі бізнесу, а також діляться власним досвідом керування командою та подолання стресових ситуацій. Кожен управлінський принцип вони підкріплюють прикладами або з військового життя, або з досвіду підготовки морських котиків, або  реальними історіями клієнтів, які застосовували їх для прийняття важливих рішень.

Бестселер за версією TheNewYorkTimes.

Мій бос – ідіот

Томас Еріксон
 

В основі менеджменту – взаєморозуміння між людьми.  Шведський консультант з управління Томас Еріксон зазначає, що він став на шлях до розуміння правильного менеджменту та сформував власний стиль завдяки поганим керівникам і власному досвіду. Автор ділить усіх менеджерів залежно від стилю управління та спілкування на чотири типи і розрізняє їх за кольорами (червоний, жовтий, зелений і синій). Кожен стиль керування це, зазвичай, поєднання кількох кольорів, тому для побудови ефективної взаємодії найкраще застосувати авторський підхід. У книзі ви знайдете методи, як налагодити плідну комунікацію між керівником і підлеглими, як запобігти або вирішити наявний конфлікт та як розкрити потенціал своїх працівників.

Арт-фірма. Естетичне управління та метафізичний маркетинг

П'єр Гіє де Монт
 

Професор бізнес-школи Стокгольмського університету П’єр Гіє де Монт репрезентує нешаблонний підхід до управління. Він обгрунтовує підходи, що одночасно працюють у мистецтві та бізнесі. Будь-який менеджер має починати роботу з концептуальної частини, що дає змогу створити композицію бізнес-моделі, і лише після цього переходити до операційної частини, налаштування складників цієї моделі. Для автора сьогоднішній управлінець – це митець, людина, яка здатна бачити за межами нинішнього та спрогнозувати розвиток подій, віднаходити нові ідеї, як це робить, наприклад, ІлонМаск. З книги ви дізнаєтеся, як створити унікальний та водночас потрібний споживачеві продукт, наділити його цінністю та запровадити сучасну бізнес-модель.

Правила життя та бізнесу

Ігор Манн
 

Чи можливо зібрати за рік 100 тисяч передплатників в Instagram без ботів, конкурсів і відеоконтенту? Один із найвідоміших російських маркетологів Ігор Манн зробив це. Все почалося з розміщення корисних матеріалів у соцмережах. Автор пропонує 56 правил, які допоможуть підвищити якість вашого життя та бізнесу. Читач знайдеправила з різних сфер життя. Мотивація, наймання, наради, партнерство в бізнесі, повернення клієнтів, позиціонування, прайсинг, CRM, читання ділової літератури, – це не увесь перелік розглянутих тем. Завдяки цій книзі ви опануєте ідеї, що допоможуть успішно вирішити багато нагальних питань і отримаєте матеріал для роздумів. Можливо, ви захочете створити власний звід правил.

Чувствуй и реагируй. Как создавать продукты, нужные людям именно сейчас

ДжеффГотельф, ДжошСейден
 

Швидкість реагування та адаптація до змін визначають місце бізнесу на ринку. Бізнес – це постійна гонка. Перемагає той, хто вчасно пропонує потрібний продукт. ДжеффГотельф і ДжошСейден розповідають, як таким світовим гігантам, як Google, Amazon, Facebook, Apple, вдалося масштабувати свій бізнес. З книжки ви дізнаєтеся про вміння передбачати тенденції та заробляти на них гроші, блискавично реагувати на зміни на ринку та створювати продукти, що будуть швидко купувати, та здобувати першість серед конкурентів.

100 правил для майбутніх мільйонерів. Стислі уроки зі створення багатства

НайджелКамберленд
 

Визнаний коуч у сфері лідерства та самореалізації НайджелКамберленд ділиться своїм 50-річним життєвим досвідом злетів і падінь. Він вклав кошти у свою фінансову освіту, інвестував великі суми в кілька стартапів (одні з них стали успішними, а інші зазнали провалу) та збудував бізнес у сфері нерухомості. Як краще розпорядитися наявними коштами, куди й коли інвестувати, як розпочати власну справу, найняти ефективних працівників і як запобігти небажаних втрат, – на всі ці питання автор дає відповіді. У книзі ви знайдете 100 правил, що змінять ваше ставлення до грошей, допоможуть віднайти фінансову свободу та підготують до форс-мажорних ситуацій.

Сімейний бізнес. Найкращі практики для перспективного наставництва та довгострокового управління

Кен Мур, Джастін Б. Крейг
 

Як побудувати організаційну структуру, щоб забезпечувала інтереси сім'ї? Як залучити дітей до сімейної справи? Ця книга для тих, хто замислювався над родинною справою або до кого перейшло правонаступництво в керівництві компанією батьків чи родичів. Кен Мур і Джастін Б. Крейг характеризують відмінності сімейного бізнесу від інших видів компаній, розповідають про ролі членів родини і їхню взаємодію та виокремлюють набір навичок, що потрібні для керівництва сімейними підприємствами. Наставництво, підприємництво і лідерство, з – це три основні функції, що мають виконувати члени сім'ї в родинному бізнесі. Книжка буде корисною на будь-якому етапі формування сімейної справи.

Читайте також

Управляй і володарюй: книжкові бізнес-новинки з нетиповими підходами

ср, 09/16/2020 - 21:17
Yakaboo пропонує добірку новинок, які допоможуть віднайти авторський стиль управління, створити цінний продукт і завоювати прихильність аудиторії.

Життя або гаманець: 7 книжок для налаштування work-lifebalance

пт, 08/21/2020 - 20:12
Yakaboo пропонує добірку книжок, що допоможуть вам знайти баланс між бізнесом та особистим життям

На гребені хвилі: один день з головним бiзнес-екстремалом країни

пт, 08/21/2020 - 10:07
Засновник X-park Юрій Зозуля — про дошки, що приносять по мільйону в день, космічні хабарі та як він спробував рятувати Віталія Кличка від акул.

"Український Давос": у червні вдруге відбудеться Міжнародний форум Ukrainian ID

ср, 04/17/2019 - 17:12
На країну чекає "Революція цінностей"

Пасажиропотік на українських рейсах "Ейр Астана" виріс на 19%

ср, 04/17/2019 - 13:18
У 2018 році авіакомпанія збільшила пасажирські перевезення на міжнародних напрямках на 11%. Зокрема, пасажиропотік в/з України виріс на 19% в порівнянні з попереднім роком, склавши понад 113 тис. пасажирів.

Syngenta: прискорення інновацій у мінливому світі

вт, 04/09/2019 - 14:30
Сьогодні Syngenta оголосила про свій намір прискорити інновації задля вирішення зростаючих потреб, з якими стикаються аграрії по всьому світі, й у відповідь на суспільні погляди, що стрімко змінюються.