Перейти к основному содержанию

Нуль безвідповідального споживання пива - стратегічна ціль програми Carlsberg Ukraine

чт, 09/17/2020 - 17:52

Програма спрямована на популяризацію культури споживання пива.

Нуль безвідповідального споживання пива - одна зі стратегічних цілей програми зі сталого розвитку компанії Carlsberg Ukraine «Ціль 4 нулі: разом заради майбутнього». Вона  спрямована на популяризацію культури споживання пива.

Задля досягнення цієї цілі компанія пропагує відповідальне споживання та розширює асортимент безалкогольної продукції, аби у споживача завжди була альтернатива вибору. У 2019 році портфель безалкогольних брендів компанії Carlsberg Ukraine був розширений на 4% у порівнянні з 2015 роком.

Компанія співпрацює з державними органами, замовниками, партнерами по галузі, аби попередити безвідповідальне споживання алкоголю. А також інформує та заохочує до відповідального споживання.

Алкогольна продукція Carlsberg Ukraine містить інформацію про заборону споживання неповнолітніми, вагітними та особами, які мають медичні чи професійні протипоказання.

Протягом п’яти років Carlsberg Ukraine долучається до Всесвітнього дня відповідального споживання пива(GlobalBeerResponsibilityDay), заохочуючи відповідальне та помірне споживання, яке базується на простих принципах:

  • Пиво тільки для повнолітніх (18+);
  • Не слід сідати за кермо після споживання алкоголю;
  • Алкогольне пиво - не для вагітних;
  • Насолоджуйся якістю, а не кількістю.

Також в рамках ініціативи Всесвітнього дня відповідального споживання пива(GBRD),співробітники компанії відвідували торгові точки по всій Україні та нагадували продавцям про те, що будь-який алкоголь може бути реалізований тільки повнолітнім.

Цього року, зважаючи на карантинні обмеження, компанія сфокусувалась на діджитал-проявах: аби привернути увагу цільової аудиторії та в легкій формі пояснити, що ж таке відповідальне споживання, запустила листівки «GBRDis».

Переглянути всі листівки можна на офіційній сторінці компанії.

Всі охочі підтримати відповідальне споживання можуть долучитися до дня, встановивши собі рамку на Facebook-сторінку.

Продукція Carlsberg творена для особливих моментів і ми хочемо, щоб люди насолоджувались нею відповідально.Тож підтримаємо цей день разом!

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group та одним з найбільших виробників пива в Україні. До складу CarlsbergUkraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня - перша промислова пивоварня країни. У компанії працює більше 1500 чоловік. У портфель Carlsberg в Україні входять: пиво, сидр і безалкогольні напої таких торгових марок, як «Львівське», RobertDoms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley'sGarage , Warsteiner, Grimbergen і інші.

 

Читайте також

Київстар Бізнес пропонує готові рішення для щоденної роботи та розвитку компаній СМБ.

ср, 10/21/2020 - 14:03
У добірку сервісів на кожен день входять найбільш зручні та вигідні пропозиції для зв’язку, комунікацій всередині компанії та з клієнтами, автоматизації бізнес-процесів тощо. Серед них, зокрема, інструменти на основі BigData, хмарних технологій та вигідні за ціною й наповненням тарифи для бізнесу. У формуванні пропозицій Київстар спирався на потреби компаній, тому вони скомпоновані за найпоширенішими запитами.

Cтартував прийом заявок на всеукраїнський конкурс бізнес-кейсів з КСВ

ср, 10/21/2020 - 09:32
Основною темою Конкурсу традиційно є «Цілі Сталого Розвитку і внесок українського бізнесу в їх досягнення».

«Датагруп» – кращий інтернет-провайдер 2020 року

вт, 10/20/2020 - 13:41
«Датагруп» здобула перемогу в номінації «Кращий інтернет-провайдер 2020 року» за результатами незалежного рейтингового дослідження «Українська народна премія», в якому взяли участь понад 140 тисяч споживачів. «Наша компанія є визнаним лідером із надання телеком-послуг для великого бізнесу. Проте ми докладаємо надзвичайно багато зусиль, щоб бути найкращим оператором також і для наших роздрібних споживачів. І сьогодні можу з гордістю констатувати, що нам це вдалося!», – відзначає Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп».

На Kyiv Smart City Forum презентували тенденції розумних міст-2021

пт, 10/16/2020 - 12:41
Kyiv Smart City Forum 2020, що відбувся 8 жовтня, зібрав 10 000 учасників – удвічі більше, ніж минулого року. Вперше в Україні форум таких масштабів пройшов онлайн.

Сorteva Agriscience оголошує переможниць освітньо-грантової програми TalentA для українських жінок-фермерок

чт, 10/15/2020 - 16:39
Компанія нагородила найкращі проєкти з підтримки продовольчої безпеки громад, виділив гранти на загальну суму 19 000 доларів США

«Фармак» у топ-10 компаній за Індексом прозорості сайтів українських компаній-2019

пт, 10/09/2020 - 12:23
Професійна асоціація корпоративного управління у співпраці з Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (КСВ) за підтримки CIPE та сприяння Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України презентували Індекс прозорості сайтів українських компаній-2019.