Перейти к основному содержанию

Ініціатива Nestlé Professional «Завжди відкриті для вас» крокує далі: долучається компанія Visa

пн, 09/28/2020 - 16:05

Пів тонни кави, 4,5 тонни соусів, майже 500 закладів – такими є результати ініціативи Nestlé Professional «Завжди відкриті для вас». До ініціативи долучається компанія Visa, щоб дати змогу малому бізнесу під’єднати новий сервіс з отримання безконтактних платежів.

Соціальна ініціатива Nestlé Professional «Завжди відкриті для вас», що розпочалася на початку літа, завершилася. Упродовж ініціативи компанія допомогла майже 500 локальним кафе та невеликим ресторанам із меншими втратами вийти з карантину, надаючи безкоштовні restart-набори з продуктами й кавою, а також скасовуючи орендну плату за обладнання для приготування кави. Наступний етап — об’єднання зусиль із компанією Visa у вересні для подальшого сприяння малому та середньому бізнесу.

Nestlé Professional, підрозділ Nestlé, який постачає продукти для кав’ярень, ресторанів та готелів, на початку пандемії визначив одним зі своїх пріоритетів сприяння партнерам та допомогу малому й середньому бізнесу. Ініціатива Nestlé Professional «Завжди відкриті для вас» завершилася. У рамках ініціативи будь-який заклад мав змогу подати заявку для отримання допомоги від Nestlé. Підтримку від компанії — безкоштовні набори спеціальної продукції — отримали 486 локальних закладів, а саме 161 кав’ярня і 325 закладів харчування. Окрім цього, для кав’ярень, що користуються апаратами для приготування кави, була скасована орендна плата для зменшення фінансового навантаження на бізнес. Загалом у межах ініціативи українські заклади харчування безкоштовно отримали від Nestlé Professional 500 кг кави та 4,5 тонни соусів.

"Наша мережа почала свою роботу саме під час карантину, і зараз, коли діє дозвіл на роботу закладів харчування, ми розвиваємося і зростаємо. Щоб бізнес вижив в умовах невизначеності, потрібно експериментувати, і надана Nestlé продукція стала своєрідним поштовхом до пошуку нових незвичних підходів і форматів. Із використанням наданого Nestlé restart-набору ми оновили формат фасування й доставки, склад деяких продуктів і підходи до виробництва, що допомогло нам не тільки результативно почати під час карантину, а й вийти з нього майже без втрат", — повідомив Віталій Бєлозор, керівник мережі "Смак Традицій".

Олена Шевельова, керівник бізнесу Nestlé Professional в Україні, коментує підсумки ініціативи: «Ми раді, що змогли допомогти малому та середньому бізнесу «пережити» карантин і з меншими втратами відновити роботу. Сприяння роботі локальних закладів харчування, які на час карантину були чи не найбільш вразливим бізнесом, стала принципово важливим напрямом діяльності Nestlé Professional в умовах карантину. У рамках ініціативи ми змогли надати допомогу не тільки закладам, з якими ми співпрацювали ще до пандемії, а й новим кав’ярням і ресторанам. Ми будемо надалі підтримувати малий бізнес у сегменті HoReCa. Для цього разом із Visa ми об’єднали наші ініціативи та знайшли новий спосіб підтримати маленькі кав’ярні».

28 вересня розпочався другий етап ініціативи, упродовж якого Nestlé Professional та Visa об’єднають зусилля для того, щоб і надалі підтримувати малий бізнес, та сформують загальний пакет заходів допомоги українським підприємцям. Компанія Visa на спеціальних умовах пропонує сервіс на базі унікальної технології Visa Tap to Phone для отримання безконтактних платежів у смартфонах без додаткового обладнання. Це технологічне рішення спрощує ведення бізнесу: незалежно від банку, де обслуговується підприємець, він може під’єднати сервіс та істотно розширити мережу отримання безконтактних платежів, збільшити клієнтську базу та мінімізувати вартість під’єднання послуг еквайрингу. З урахуванням нинішньої епідеміологічної ситуації в Україні та світі безконтактні платежі — новий важливий поштовх до розвитку малого та середнього бізнесу.

«Сьогодні малий бізнес стикається з великими викликами, тому через серію ініціатив Visa допомагає підприємцям адаптуватися до нових умов. Ми бачимо, що споживачі дедалі більше надають перевагу безпечному процесу оплати й кількість безконтактних платежів зросла на 39%. Для малого бізнесу настає час «цифрової революції», а інновації дають змогу зробити перехід до діджитал-обслуговування максимально доступним. Власники малого бізнесу, які мають смартфон, можуть без жодних зусиль приймати оплату банківськими картами на свій рахунок завдяки рішенню Tap to Phone. Ми живемо у світі, де виклики будуть завжди, але технології допомагають нам достатньо швидко знаходити потрібні відповіді», — коментує Віра Платонова, старший віцепрезидент Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи.

Для того, щоб отримати пропозицію від Nestlé Professional та Visa зі встановлення кавового обладнання, надання безкоштовного запасу продукції та спеціальної технології Tap to Phone, можна заповнити форму.

Nestlé започаткувала ініціативу «Завжди відкриті для вас» у країнах Європи, Північної Африки та Близького Сходу. Сукупні інвестиції в проєкт становлять близько 500 млн швейцарських франків.

Нагадаємо, що на початку пандемії Nestlé в Україні виділили 20 млн грн для боротьби з COVID-19. Ці кошти спрямовуються на підтримку місцевих громад у ключових для Nestlé областях, забезпечення літніх людей та багатодітних сімей продуктами харчування під час карантину й на допомогу лікарям та медичним закладам, а саме закупівлю засобів індивідуального захисту, а також обладнання для низки лікарень у м. Києві, Львівській, Волинській і Харківській областях.

Nestlé – одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах, а 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – підвищувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, як-от NESCAFÉ або Nespresso, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. 

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч»», а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримання підрозділів компанії Nestlé у більш ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Місія компанії ‒ об`єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежі у всьому світі й може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія Visa є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання «connected commerce», в умовах якої практично будь-який під’єднаний пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки — скрізь і для всіх. У той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції.

Читайте також

Київстар Бізнес пропонує готові рішення для щоденної роботи та розвитку компаній СМБ.

ср, 10/21/2020 - 14:03
У добірку сервісів на кожен день входять найбільш зручні та вигідні пропозиції для зв’язку, комунікацій всередині компанії та з клієнтами, автоматизації бізнес-процесів тощо. Серед них, зокрема, інструменти на основі BigData, хмарних технологій та вигідні за ціною й наповненням тарифи для бізнесу. У формуванні пропозицій Київстар спирався на потреби компаній, тому вони скомпоновані за найпоширенішими запитами.

Cтартував прийом заявок на всеукраїнський конкурс бізнес-кейсів з КСВ

ср, 10/21/2020 - 09:32
Основною темою Конкурсу традиційно є «Цілі Сталого Розвитку і внесок українського бізнесу в їх досягнення».

«Датагруп» – кращий інтернет-провайдер 2020 року

вт, 10/20/2020 - 13:41
«Датагруп» здобула перемогу в номінації «Кращий інтернет-провайдер 2020 року» за результатами незалежного рейтингового дослідження «Українська народна премія», в якому взяли участь понад 140 тисяч споживачів. «Наша компанія є визнаним лідером із надання телеком-послуг для великого бізнесу. Проте ми докладаємо надзвичайно багато зусиль, щоб бути найкращим оператором також і для наших роздрібних споживачів. І сьогодні можу з гордістю констатувати, що нам це вдалося!», – відзначає Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп».

На Kyiv Smart City Forum презентували тенденції розумних міст-2021

пт, 10/16/2020 - 12:41
Kyiv Smart City Forum 2020, що відбувся 8 жовтня, зібрав 10 000 учасників – удвічі більше, ніж минулого року. Вперше в Україні форум таких масштабів пройшов онлайн.

Сorteva Agriscience оголошує переможниць освітньо-грантової програми TalentA для українських жінок-фермерок

чт, 10/15/2020 - 16:39
Компанія нагородила найкращі проєкти з підтримки продовольчої безпеки громад, виділив гранти на загальну суму 19 000 доларів США

«Фармак» у топ-10 компаній за Індексом прозорості сайтів українських компаній-2019

пт, 10/09/2020 - 12:23
Професійна асоціація корпоративного управління у співпраці з Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (КСВ) за підтримки CIPE та сприяння Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України презентували Індекс прозорості сайтів українських компаній-2019.