Перейти к основному содержанию

Visa допомогла в діджиталізації 16 мільйонам малих і середніх підприємств

ср, 09/22/2021 - 11:00

Нове дослідження Visa показує, наскільки важливі цифровізовані можливості для малих і середніх підприємств, щоб залишатися конкурентоспроможними у постпандемічному світі. На тлі рекордного зростання підприємництва виникає новий клас малих підприємств, що використовують цифрові технології.

Visa оголосила, що допомогла близько 16 мільйонам малих і мікро підприємств по всьому світу почати використовувати цифрові платежі, що становить трохи більше 30% від довгострокової мети в 50 млн МСБ, визначеної в 2020 році. З початку пандемії Visa запустила локальні ініціативи від Дубаю (ОАЕ) до округу Колумбія (США), щоб допомогти ще більшій кількості малих підприємств приймати цифрові платежі і отримати ширший доступ до цифрової економіки. Необхідність для МСБ і далі прискорюватися в провадженні діджиталізації платежів та ведення бізнесу, підкреслюється в опублікованому 5-му виданні глобального дослідження Visa Back to Business, яке показало, що 68% споживачів зазначають, що COVID-19 назавжди змінив спосіб оплати.

«За 19 місяців пандемії ми побачили, що малі підприємства, які почали займатися електронною комерцією і міжнародною торгівлею, краще пережили пандемію», – сказала Мері Кей Боуман, глобальний керівник відділу покупців, продавців, основних і платформних продуктів компанії Visa. «Але мова більше не йде тільки про виживання і адаптації. Зараз ми спостерігаємо обнадійливий підйом підприємництва, і в міру того, як ми наближаємося до нашої мети в 50 мільйонів, ми допомагаємо новому поколінню власників бізнесу вперше вийти в онлайн формат з допомогою цифрових технологій.»

Дослідження Visa Back to Business: глобальний імпульс платіжних переваг

В рамках глобального дослідження Visa Back to Business було опитано власників малого та середнього бізнесу та їхніх клієнтів з моменту початку глобальної пандемії. Завдяки великому масиву даних про настрої, зібраних в п'яти виданнях, результати новітнього дослідження підкреслюють економічні можливості, які полягають у поєднанні малих і середніх підприємств, спільнот і технологій:

  • Малі та середні підприємства як і раніше працюють для виправдання очікувань споживачів: пандемія значно посилила занепокоєння споживачів про оплату готівкових і платіжних засобів, відповідно збільшила бажання платити одним дотиком. 74% малих і середніх підприємств у всьому світі чекають, що клієнти будуть продовжувати віддавати перевагу безконтактним платежам. До того ж, два з п'яти (40%) малих і середніх підприємств назвали безконтактні платежі серед основних інвестицій, необхідних для задоволення вимог і очікувань клієнтів.
  • Безконтакт як конкурентна перевага: магазини, які не беруть безконтактні платежі, можуть піддатися підвищеному ризику втратити клієнтів. Більше двох з п'яти (44%) споживачів кажуть, що вони не стали б робити покупки в магазині, який пропонує тільки способи оплати, що потребують контакту з касиром або загальним пристроєм.
  • Пріорітезація безпеки в онлайні: рік назад всього 17% малих і середніх підприємств США почали продавати продукти або послуги в Інтернеті вперше під час COVID-19, а тепер 57% очікують, що вони будуть продовжувати робити це в наступні три місяці. Проте, багато опитаних малих і середніх підприємств заявили, що перехід в онлайн супроводжується новими викликами, серед яких основними проблемами є: конфіденційність і безпека даних (33%), вартість інвестицій в цифрову інфраструктуру (31%) і скорочення особистих контактів з клієнтами (30%).
  • Можливості для нового класу цифровізувати МСБ: в той час як 54% малих і середніх підприємств відзначили, що минулий рік був важким для їх бізнесу, 46% (в порівнянні з 38% на листопад 2020 року) розглядали його як можливість. Серед тих, хто розглядав 2020 рік як можливість, 37% було зосереджено на нових продуктах і 34% – на розширенні каналів продажів, водночас 23% почали абсолютно новий бізнес.

Відкриваючи доступ до цифрової економіки

Усвідомлюючи, що більш масштабна цифровізація торгівлі може принести величезну вигоду малому бізнесу, Visa прагне підвищити цифрову рівність і інклюзивність у світі, взявши на себе багаторічне зобов'язання по створенню цифрових технологій для 50 мільйонів малих і середніх підприємств. Оскільки тільки за перші сім місяців 2021 року було подано 3,4 мільйона нових бізнес-заявок у США, зусилля Visa зосереджені на тому, щоб як cучасні, так і нещодавно створені малі підприємства були добре оснащені для задоволення мінливих вимог споживачів і переходу в цифрове майбутнє.

Від Лондона до Північної Дакоти Visa направила ресурси малому і середньому бізнесу з допомогою десятків програм, які враховують потреби місцевих громад. Серед них Visa виділила гіперлокальні гранти на суму понад 1 мільйон доларів для власників малого та середнього бізнесу в США, які непропорційно сильно постраждали від пандемії, а також розгорнула вуличні команди для малого бізнесу для 900 000 підприємств на 18 ринках та перетворила прийом платежів на 49 ринках з допомогою рішення Visa Tap to Phone, яке дає змогу продавцям приймати безконтактні платежі через простий мобільний додаток. Visa також розширила свою глобальну платформу цифрового навчання для підприємців Practical Business Skills, яка надає безкоштовні освітні ресурси для власників малого та середнього бізнесу і підтримує цифрову трансформацію їх бізнесу. Ці ініціативи ґрунтуються на п'ятирічному зобов'язанні від Visa Foundation в розмірі 200 мільйонів доларів, яке було взято на себе в 2020 році для підтримання малого та середнього бізнесу в усьому світі з упором на сприяння економічному просуванню жінок.

Visa продовжить відзначати величезну роль, яку малий і середній бізнес відіграють у місцевих громадах і в світовій економіці, починаючи з запуску нової цифрової серії "Voices of Access", в якій користувачі малого і середнього бізнесу з усього світу діляться своїми унікальними історіями і дають змогу іншим людям побачити можливості цифрової економіки.

Більш детальна інформація про програми, які Visa зробила доступними для малого і мікробізнесу, доступна на Visa Small Business Hub і на сайті Visa Small Business COVID-19 support site.

Методологія дослідження Visa Back to Business Study

Дослідження Visa Back to Business: 5-е видання було проведено компанією Wakefield Research з 15 по 28 червня 2021 року серед 2250 власників малого бізнесу в компаніях зі менш 100 співробітників в Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі, Об'єднаних Арабських Еміратах і США. Опитані споживачі з 1000 дорослих у віці 18+ в США і 500 дорослих у віці 18+ в Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі та Об'єднаних Арабських Еміратах.

Читайте також

Укрексімбанк у Верховному Суді домігся скасування неправомірних рішень у спорі з продажу видавництва «Бліц-Інформ»

сб, 10/23/2021 - 12:10
Верховний Суд частково визнав вимоги Укрексімбанку та задовольнив касаційні скарги державного банку як головного кредитора, а також двох інших компаній-позивачів у справі 910/2592/19 про визнання недійсними результатів аукціону з продажу майна ПрАТ «Бліц-Інформ». Рішення попередніх інстанцій скасовано і справу спрямовано на новий розгляд до суду першої інстанції.

Український експорт малини складає близько 3% світового

пт, 10/22/2021 - 16:59
Україна увійшла в сімку світових лідерів за обсягами експорту малини.

Лише 1,5% українців користується послугами кредитних спілок

пт, 10/22/2021 - 15:59
Серед українців індекс охоплення послугами кредитних фінустанов є в декілька разів менше за відповідний показник у Польщі, Литві, Молдові та деяких інших країнах.

Державний Укрексімбанк продає хмарочоси Sky Towers

пт, 10/22/2021 - 15:01
Стартова ціна – 7,145 млрд грн. Загалом на поточний момент на торги виставлено 7 лотів на суму понад 24 мільярди гривень.

Нацбанк зберіг облікову ставку на рівні 8,5%

пт, 10/22/2021 - 14:00
Це узгоджується зі зниженням інфляції до 5% наприкінці наступного року відповідно до базового сценарію оновленого макроекономічного прогнозу.

ФК "Дарниця" вперше провела конференцію "Дні партнерства"

пт, 10/22/2021 - 11:50
ФК "Дарниця" вперше провела конференцію "Дні партнерства", до якої долучилися її стратегічні партнери з 13 країн Європи, Середньої Азії та СНД.