Не маючи державної підтримки, преференцій та пільг, які мають підприємства-експортери в інших країнах, компанія UFC гідно представляє український рибний продукт на світових ринках.

 

У 2016 р. в Україні стартувала реформа “Нова українська школа” (НУШ). Власне, саме це змусило підприємців Віталія Кузьміна та Андрія Чибуровського ризикнути і викупити житомирський “Електровимірювач”, а згодом налагодити на підприємстві виробництво шкільного приладдя. Так з’явилася компанія ElizLabs.

 

Донедавна експортний напрямок компанії UKRAVIT, що виготовляє засоби для захисту рослин та мікродобрива, зосереджувався на регіоні СНД.

Кроки компанії “Мукко” щодо роботи на зовнішніх ринках дуже обережні та поступові. Через бажання насамперед наситити внутрішній попит, який росте з року в рік

Звужуючи географію експорту основної продукції, компанія KTD Group розширює портфель і готується вийти на ринок малої авіації

Grid List

Олег Лущик, голова правління компанії Universal Fish Company (UFC)

Україні загрожує виключення зі світового клубу автовиробників. БІЗНЕС розбирався, чому так сталося і що робити, аби витягти наш автопром з кювету.

 

Виставка EXPO 2020 — це 173 дні інновацій, науки, технологій та партнерства заради майбутнього планети. У боротьбі за увагу 25 млн відвідувачів кожна країна прагне зробити свій павільйон максимально цікавим, інформативним та винятковим.

2019 р. через укріплення гривні експортери втратили мільярди. Цьогоріч курс продовжить коливатися. НБУ закликає бізнес хеджувати валютні ризики

Смартфон — замість відділення, роботи — замість менеджерів, біометрія — замість “безконтакту”.  Що чекатиме на банківський ринок завтра

БІЗНЕС планував зустрітись із Віталієм Седлером під час панельної дискусії ”Will Technology Save the World?” в Українському домі у Давосі. Проте через щільний графік, обговорити результати панельної дискусії, вдалось уже в Києві. Віталій Седлер – СЕО та співзасновник української IT-компанії Intellias. Компанія з 18-річною історією розробляє програмне забезпечення, спеціалізуючись на автомобільній галузі, навігаційних системах та фінансових технологіях.

Реалізація добрих намірів щодо експортного потенціалу України та залучення інвестицій часто розбивається о неузгодженість законодавства та спротив або байдужість чиновників. Прикладомцього є історія компанії «Термінал UPSS»., яка володіє портовим комплексом з перевалювання наливних харчових вантажів. Ще у 2001 році компанія залучила німецьку «Peter Cremer GmbH» до проекту будівництва морського вантажного терміналу на території Дніпро-Бузького морського порту в 10 км на південь від Миколаєва. Сума інвестицій мала скласти понад 180 млн дол., але німці виявились непідготовленими до української бюрократії та протидії приватних інтересів. Як розвивались події та який стан справ зараз, розповідає Дмитро Фалько, виконавчий директор «Термінал UPSS».

Юрій Триндюк, президент холдингової компанії “Хлібні інвестиції”

Майбутнє HR - це нові технології і повна трансформація функцій. Якщо HR не буде модернізувати підходи до розуміння і планування майбутніх потреб бізнесу до персоналу, то дуже швидко стане непотрібним.

У виробництві та експорті зброї посилюється тренд участі приватного бізнесу

У найближчі 10 років ані школи, ані виші не зникнуть. Ба більше, онлайн-навчання їх не замінить. Проте роль освітніх інституцій суттєво зміниться

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року". Чи не став він гірше після 2-3 рокiв на конвеєрi? Чи є привід обмiняти чуть більше 1 млн.грн на цей авто?


 

Це авто по всьому свiтi стало відомим завдяки багатьом сервісам, якi надаються за допомогою цього авто. Наприклад, сервiс «пiдписки” – т.з. довгострокової оренди авто.

XC40, будучи первістком "малої" модульної платформи CMA (Compact Modular Architecture), став першим серійним електромобілем Volvo!Міцно збитий на вигляд XC40 і їде аналогічно: напористо, при цьому легко, без напруги. 150-сильний дизель легко тяне авто та надає йому добру динамiку.

Спереду сидіти в XC40 добре, вантажем бути теж непогано. І на зразок відвертої тісноти в Volvo немає - хоч би мінімальний запас повітря передбачений по усіх напрямах, адже по колісній базі (2702 мм) "швед" в лідерах сегменту.

Логіка управління типово телефонна: вертикальний домашній екран; єдина кнопка повернення; "перегортанням" вгору-вниз, вліво-управо переходиш в меню різних калібрувань. Міняються мало не усі параметри - від чутливості численних асистентів безпеки до. відчуттів на педалі гальма (без особливого ефекту, втім). Хоча куди приємніше інше: в гонитві за модними цифровими трендами шведи не забули про олдскульных принципи ергономіки, які насправді і формують зручність автомобіля.

Авто їде жваво, навiть дуже жваво.Повний привід в таких випадках - додаткова упевненість, шкода впливати на трансмісію виходить тільки побічно, вибором режиму Off - road. Зручно для новачків, не сперечаємося, хоча людям досвідченим напевно захочеться більше контролю над електронікою і багатодисковою муфтою передачі тяги на задні колеса.Вийшов досить рідкісний для компактних кросоверів баланс практичності, комфорту і драйву. XC40 - що новий гаджет: спочатку лякаєшся мільйону доступних налаштувань, а коли адаптуєш під себе, то немов народився з ним.

Фото Newspress

Український Бізнес Хаб в Арабському світі (Ukrainian Business Hub in GCC – UBH in GCC) провів зустріч з українськими виробниками, які бажають освоювати нові перспективні ринки, або хочуть дізнатися, як це робити грамотно і мінімізувати витрати.

Конференції у стилі TED Talks вже охоплюють увесь світ. Основною їх ціллю являється розповсюдження цінних ідей, які допомагають змінити наше суспільство та й увесь світ на краще.

Оптимiзм, працьовитiсть i допитливiсть iнвестора запустили ланцюг перетворень компанiї-постачальника засобiв захисту рослин в найбiльшого укранського виробника хiмiчних препаратiв

Кинути виклик мультинаціональним корпораціям, які заполонили український ринок засобів захисту рослин, і створити перше в країні високотехнологічне виробництво пестицидів і мікродобрив — воістину прецедент в сучасній агрохімії. 

За 18 років існування група компаній UKRAVIT досягла багато чого, зокрема — відчутної частки на ринку хімічних препаратів (за підрахунками самої компанії, 9%) і досить непоганих фінансових показників. У компанії планують, що оборот за підсумками 2017 р. перевищить 1 млрд грн., а очікувана сума податків, сплачених до держбюджету, зросте приблизно до 250 млн грн. (у 2016 р. — 179 млн грн.).

За словами Віталія Ільченка, власника групи компаній UKRAVIT, «середньострокові цілі досягнуті», однак це не причина зупинятися. 

«Навіть у найскладніші моменти, які, природно, були, у мене ніколи не виникало бажання все кинути і продати компанію, — відверто каже пан Ільченко, оптиміст по натурі. — Я на все реагував з твердою впевненістю в успіху. У якийсь момент труднощі починають загартовувати, і мені вже складно зупинитися».

Хімічний підрив

Починалося все в 1999 р. з дистрибуції хімпрепаратів для боротьби з побутовими шкідниками. Але коли власник почав вивчати специфіку їх виробництва, з’ясувалося, що нічого складного в цій справі немає. Увага до деталей і звичка з головою занурюватися в усі бізнес-процеси підштовхнула підприємця до більш глибокого вивчення хімічного виробництва.

«Я об’їздив півсвіту, вивчаючи специфіку роботи різних хімпідприємств, — згадує пан Ільченко. — Потім знайшов в Україні кількох вчених-хіміків, у яких були свої напрацювання і залишився ентузіазм для створення власного виробництва».

Перші кроки, які інвестор здійснив разом з вченими, виявилися успішними, і цей вдалий досвід став стимулом для подальшого розвитку хімвиробництва в Україні. «Ми побачили величезний потенціал у вітчизняній хіміндустрії, — зазначає Віталій Ільченко. — Україна за якістю препаратів не поступається іноземним виробникам».

За словами інвестора, стартового капіталу як такого не було. Виробництво починалося на орендованих площах. «Ми дійсно створили все з нуля, — розповідає пан Ільченко, стверджуючи, що іншого шляху розвитку ні для себе, ні для галузі він не бачив. — Ми впевнено розвивалися і знали, як нам діяти і за рахунок чого конкурувати».

  • У 2004 р. компанія зареєструвала власні ЗЗР, а вже за рік почалася підготовка докумен­тації для отримання дозволу на виробництво пестицидів на Черкаській фабриці агрохімікатів.
  • У 2005 р. — на старті виробництва — компанія випускала близько 100 т продукції на рік. При цьому лінійка продукції налічувала близько 20 найменувань. Компанія інтенсивно розширювала товарний ряд.
  • У 2008 р. вивела на ринок агропрепарати в дрібній фасовці для потреб дачників і городників (бренд «Аптека садівника»).
  • В 2010 р. опанувала новий напрямок — випуск мікродобрив, стимуляторів і регуляторів росту.
  • У 2009 р. Черкаська фабрика агрохімікатів почала встановлювати сучасні виробничі лінії для виготовлення більшості форм ЗЗР.

На момент покупки цього майданчика виробничі потужності фабрики становили 350 т препаратів на рік, а після завершення модернізації в 2010 р. збільшилися до 2 тис. т. А запуск другого заводу (у 2009 р.) дозволив наростити виробничі потужності групи компаній UKRAVIT до 7 тис. т продукції на рік.

Зараз ці потужності завантажені на 100%, і компанія має намір їх розширити. «Наступного року ми запускаємо третій завод, що дозволить компанії випускати близько 12 тис. т препаратів на рік», — розповідає про найближчі плани Віталій Ільченко. При цьому інвестор уточнює, що за останні два роки в виробництво було інвестовано близько 400 млн грн.

Не мрії, а плани

Протягом усього часу роботи на ринку в якості виробника UKRAVIT постійно збільшувалася і розширювалася. Подібна стратегія зростання намічена і на найближче майбутнє.

Принаймні, пан Ільченко розраховує, що компанія буде рости ще мінімум п’ять років. За цей час власник хоче вивести своє дітище в трійку лідерів ринку ЗЗР і мікродобрив України з часткою не менше 25%. «Для цього є всі підстави, і ми знаємо, як досягти наміченого», — резюмує він.

Розширюватися компанія має намір в одразу декількох напрямках. Зокрема, найближчим часом UKRAVIT збирається вийти на ринки ще кількох країн і значно розширити свою присутність в Молдові та Грузії, куди постачає свою продукцію з 2012-2013 рр. Нинішня частка експорту в структурі збуту становить 10%.

В UKRAVIT також планують істотно розширити свій виробничий портфель за рахунок покупки компаній або інвестування в суміжні ринки. «Найближчим часом ми інвестуємо в компанію по виробництву фармацевтичних і харчових добавок, — розповідає пан Ільченко. — Це дозволить нам не тільки розширити портфель продукції, а й об’єднати зусилля в розвитку нових технологій і експорту українських продуктів за кордон».

Цього року UKRAVIT почала співпрацювати з іншою українсь­кою хімічною компанією — Chemical Elements Ukraine (належить родині Леоненків).

Це підприємство випускає широкий перелік хімічних речовин і з’єднань і до 2014 р. його виробничий майданчик базувався в Донецьку. Але з початком бойових дій виробничі потужності переїхали в Черкаси, де в 2016 р. власникам вдалося відродити виробництво.

«Ми бачимо можливості цієї компанії і, за умови об’єднання зусиль, можемо досягти більшого, — говорить Віталій Ільченко. — Ця співпраця дозволить нам частково відмовитися від імпортної сировини, але перш за все створить майданчик для розвитку вітчизняних продуктів з високою доданою вартістю».

У найближчих планах — відкриття до кінця року науково-дослідного центру в Черкасах. Інвестор вклав у цей проект близько 130 млн грн. інвестицій. Центр буде працювати в форматі Силіконової долини. Тобто туди зможе приїхати будь-який фахівець з біохімії, щоб попрацювати над своїми стартапами.