Ледь не першим повідомленням в новому році стала новина про те, що ЗАЗ випустив тестову партію автомобілів Lada та веде переговори про відновлення виробництва з потенційними партнерами, одним із яких є Groupe Renault.

БІЗНЕС поцікавився у голови правління "ЗАЗ" Миколи Євдокименка, коли можливий запуск заводу та що відлякує потенційних інвесторів.

Головний біль української столиці – гостра нестача місць у дитячих садках та школах. Місцева влада знає про проблему. Нещодавно мерія звітувала, що за  останні кілька років вони збудували і реконструювали 8 шкіл та 27 дитсадків. Але цього замало – дитяче населення столиці зростає швидше, ніж поява нових приміщень для базової освіти, тому доводиться максимально "утрамбовувати" наявні навчальні заклади, як рукавичку.

Про обсяг дефіциту дитсадків та шкіл, вартість їх будівництва та роль у цьому процесі девелопера БІЗНЕС говорив із Вікторією Берещак, експертом ринку нерухомості.

Немає сумніву, що технології і надалі формуватимуть майбутнє креативної індустрії. Ми вже спостерігаємо кардинальні зрушення завдяки таким технологіям, як 3D, штучний інтелект, розширена та віртуальна реальність. Оскільки пейзаж продовжує змінюватись, рекламодавці, які не дотримуються відповідних вимог, ризикують залишитись далеко позаду.

Тож якою буде креативна індустрія за 10 років — БІЗНЕСу розповів голова правління Асоціації креативних індустрій (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів креативності в Україні Костянтин Кузнєцов.

Підбиваючи підсумки року, що минув, ми традиційно оцінюємо зроблене та будуємо плани на майбутнє. Починаємо з себе, своєї сім’ї, справи свого життя, країни, а тоді переходимо до світу, що оточує. Покликання ділового медіа — знаходити нові можливості в економічних процесах сьогодення та майбутнього і ділитися ними з бізнес-спільнотою.

Зростання глобального ринку інтернет-реклами сповільнюється. В Україні динаміка схожа, але її причини — інші