business head ads

Великі гроші люблять тишу і CRM

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Малий бізнес – великі проблеми, а середній та великий бізнес відповідно — ще більші проблеми! Чому вже устояні за багато років бізнеси "сиплються" в умовах сьогодення й не витримують натиску молодих конкурентів — спробуємо розібратися разом зі спеціалістами у впровадженні CRM Бітрікс24 з компанії "Авіві".

"Шалені перегони"

Згадайте, як зароджувалася ваша справа: перші кроки та невдачі; зрештою – перша вигода й боротьба за ринок та клієнтів. У середньому на розбудову справи потрібно 10 років. Тому стає образливо, коли якісь "вискочки" досягають таких самих масштабів, за кілька років чи навіть місяців! І їх секрет криється у правильному, а ліпше сказати, у сучасному підході до ведення бізнесу. Використання CRM-системи є однією з ключових причин. І якщо у вас такого інструменту немає, у шалених перегонах доведеться ковтати куряву лідерів.

CRM і "три кити" сучасного бізнесу

За словами співзасновника компанії "Авіві" В’ячеслава Аскерова, головні козирі нових гравців українського бізнесу криються у вмілому використанні маркетингу, автоматизації та клієнтському сервісі. Саме це дає змогу стартапам наздогнати та перегнати вже поважні бізнеси, керівники яких нехтують правилами сучасної гри або слідують ним лише частково.

Компанія "Авіві" обрала основним продуктом набір інструментів для бізнесу Бітрікс24, чільне місце серед яких посідає саме система для управління відносин з клієнтами, а простіше — CRM. Вона нерозривно пов’язана із "Контат-Центром": єдиним рішенням для підключення усіх можливих каналів зв’язку з клієнтами від звернень через сайт до чатів у популярних месенджерах. Автоматизація рутинних процесів з обробки та розподілу звернень, звітності та бізнес-процесів компанії дозволяє не просто економити час робітників, але й за лічені секунди проводити такі операції, що раніше могли тривати годинами, до того ж виключити можливість помилок чи забудькуватості (зводить до мінімуму людський фактор). Все це дає змогу підвищувати рівень обслуговування клієнтів.

Окремі інструменти з маркетингу дозволяють точно знати, скільки було витрачено коштів на кожну кампанію і скільки прибутку від неї отримано, що дозволяє ефективно планувати рекламні бюджети. Таким чином, сам лише Бітрікс24 надає користувачам ті переваги, що дозволяють активно розвивати власний бізнес й "топити" конкурентів.

CRM на практиці

За дослідженнями GFC Україна, лише 6% українських компаній використовують CRM-системи, тоді як, приміром, у США цей показник сягає 74%, і такі системи вже давно вважаються обов’язковими. Однак показники ефективності розвитку вітчизняної високотехнологічної "меншості" значно перевищують конкурентів. Як виглядають зміни в компанії після впровадження програмного забезпечення — ілюструє яскравий приклад для середнього бізнесу української швейної компанії, що самотужки реалізує продукцію через інтернет-магазин. Болем відділу продажів компанії було розподілення замовлень між оптовими та роздрібними менеджерами. Інтеграція Бітрікс24 вирішила це питання: налаштування розподілення замовлень дозволило рівномірно скерувати клієнтів на менеджерів відповідного напрямку. Тепер відділ продажів працює як годинник і не використовує більше сторонніх програм, типу MS Excel, задля налагодження роботи. CRM автоматизує замовлення та допомагає провести клієнта воронкою продажів від першого контакту до позитивного закриття угоди. Це дозволило збільшити онлайн продажі продукції втричі та значно розвантажити відповідальних працівників.

Основа для масштабування бізнесу

Але є ще один момент, на який майже не звертають уваги, допоки він не стає актуальним. Прикладом може бути впровадження Бітрікс24 для заводу ювелірних прикрас, з представництвами по всій країні. Цього разу далися взнаки не лише замовлення з сайту та соцмереж, але й наявність кількох складів на території України. Задля порозуміння менеджерів компанії з численними працівниками складів спеціалісти "Авіві" виконали необхідні доопрацювання CRM. Нововведення настільки спростили роботу, що продажі пішли у кілька разів швидше та, відповідно, зросло виробництво. За певний час завод отримав надприбуток, що підштовхнуло керівництво до створення нового бренду. І завдяки вже налаштованій системі масштабування відбулося досить легко: просто найняли менеджерів для воронки продажів нового бренду. Тож використання CRM дозволяє правильно та швидко масштабувати бізнес, зберігаючи систему продажу, бізнес-процеси й прив’язку до виробництва.

Що люблять гроші?

Таким чином використання CRM-системи в умовах сьогодення здатне як втримати бізнес на плаву, так і дати потужний старт новим задумам. Бітрікс24 надає своїм користувачам усе необхідне, аби збудувати ефективну компанію та грамотно керувати всіма процесами у ній. Саме тому на сьогоднішньому етапі розвитку підприємництва можна сміливо сказати, що насправді великі гроші люблять не лише тишу, але й CRM. Без цього існують тисячі факторів, що швидко зможуть зруйнувати в майбутньому навіть стабільні бізнеси. 

В’ячеслав Нагнибіда