Компанія KTD Group готується вийти на ринок малої авіації

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Звужуючи географію експорту основної продукції, компанія KTD Group розширює портфель і готується вийти на ринок малої авіації

Ще 2018 р. Кабінет міністрів погодив Стратегію відродження українського авіабудівництва на пе­ріод до 2022 р. Її мета — відновити сталий розвиток галузі та створити умови для забезпечення рентабельності високотехнологічного виробництва авіаційної техніки. А також забезпечити поступове збільшення обсягів продажу нових конкурентоспроможних суден.

Прийнятий документ дозволив окремим оптимістам обережно заговорити про відродження віт­чизняного авіапрому. Ті ж самі оптимісти намагаються розгледіти в недозавантажених потужностях ДП “Антонов” вихід з піке. Натомість галузь продовжує завалюватись у штопор. Все було б набагато сумніше, якби не приватний авіапром, який, на відміну від державного, останніми роками демонструє певні успіхи. В Україні досить упевнено почувають себе декілька приватних компаній, які збирають легкомоторні маломісні літаки та вертольоти. Настільки впевнено, що їхній комерційний успіх раз у  раз намагаються повторити.

От і українська KTD Group, відома побутовою технікою під торговими марками Saturn і Laretti, анонсувала появу в своєму портфелі нового продукту — 4-місного спортивного літака Jupiter-J4S, який збирається на потужностях підприємства в Каневі. Засновник KTD Group Олександр Громико, сам приватний пілот, інвестував у створення спільного з інженерами з Німеччини проекту Jupiter Aircraft. “Над назвою нового продукту довго не розмірковували. Є техніка Saturn, тепер буде Jupiter”, — жартує пан Олександр. Як він зазначає, літак — повністю вітчизняна розробка, над якою працювали авіаконструктори, колишні співробітники заводу ім.Антонова. Jupiter Aircraft вирішила зайняти нішу спортивних 4-місних літаків. Цільова аудиторія Jupiter — льотні школи, служби аеротаксі та приватні особи. Окрім туристичних, розважальних, ділових поїздок Jupiter-J4S можна використовувати для спостереження за місцевістю, в  рятувальних цілях та навіть для перевезення невеликих вантажів. Адже технічні характеристики все це дозволяють: так, максимальна злітна вага — 820 кг, максимальна швидкість — до 310 км/год, максимальна відстань — до 1500 км.

99% зібраних літаків, зауважує пан Громико, експортуватимуть. Замовники вже чекають, адже за характеристиками український Jupiter-J4S нічим не поступається австрійському аналогу Diamond DA 40. В українського навіть є суттєва перевага — майже вдвічі нижча ціна.

gromyko 0c040Олександр Громико, засновник ТОВ “KTD Group”

— Цього року ми плануємо завершити збирання та продати три літаки. План на наступний рік — вже 10 літаків і подальший розвиток. Майже вся продукція, принаймні, 99% патентів, піде на експорт. Для цього ми створили дилерську мережу більш ніж у 20 країнах по всьому світу. Навіть вже не розвиває­мо її, оскільки потенційних клієнтів і так багато. Всі чекають на перший літак, щоб провести випробування. Безумовно, для світу Україна досі лишається авіабудівною країною, що певним чином допомагає вітчизняним виробникам просувати свою продукцію на світовий ринок.