business head ads

В Україні запускають нову торговельну мережу

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У Києві відкрився перший торговельний об'єкт мережі SET UP. До кінця року засновники компанії планують відкриття 15-20 магазинів в столиці.

Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на Асоціацію ритейлерів України (RAU).

У департаменті маркетингу компанії "Лессел", яка керуватиме новоствореною мережею, повідомили, що бізнес очолив його мажоритарний співвласник Олександр Галай. У минулому він обіймав керівні посади в таких відомих ритейлерах, як "Нова Лінія"(2008-2012 рр.),  "Епіцентр" (2013-2015 рр.), "Червоний маркет" та інших.

Сам топ-менеджер повідомив, що рішення відкрити власну мережу назрівало протягом останніх кількох років, а 8 серпня в Києві відкрився перший магазин компанії площею близько 100 кв. м.

За словами Галая, об'єкт працює у форматі компактного, але зручного для покупців універсального магазину. "Set up означає встановити, заснувати, налаштувати. Ми налаштовуємо свою унікальну мережу, з особливою програмою лояльності, пропозиціями. Головне — це підхід до створення атмосфери магазину в цілому (ціни, асортименту, якості музики в залі і дизайну)", —  зазначив засновник мережі.

Читайте також: 

Оприлюднено топ-10 найбільших food-ритейлерів України

Оприлюднено головні призначення в українському ритейлі за останні місяці

Український ритейл: скільки років до Amazon Go?

У подальшому компанія планує відкривати торговельні об'єкти більшої площі — від 150 до 300 кв. м. При цьому ритейлер розглядає можливості для масштабування мережі не тільки в стріт-ритейлі, а й в рамках ТРЦ.

Галай також повідомив, що вже найближчим часом компанія планує відкрити ще кілька магазинів в столиці, а до кінця року мережа може об'єднати від 15 до 20 торгових точок в Києві. У перспективі бізнесмен вважає реальним розширити мережу до 500 магазинів по всій Україні.

Нагадаємо: