МАН Трак енд Бас представляє нове покоління вантажних автомобілів

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

МАН Трак енд Бас вперше за 20 років представляє повністю нове розроблене покоління вантажних автомобілів, яке послідовно орієнтується на мінливі вимоги транспортної галузі та встановлює нові стандарти.

Серед іншого - систем допомоги, орієнтації водія та цифрових мереж. Таким чином, нове покоління вантажних автомобілів являє собою розвиток МАН Трак енд Бас від виробника транспортних засобів до постачальника інтелектуальних та стійких транспортних рішень. З економією палива у 8%, нове покоління вантажних автомобілів досягає значних скорочень викидів CO2. Нещодавно розроблена система допомоги при повороті дозволяє запобігти серйозним аваріям у міському руху - за чотири роки до введення передбаченого законодавством. Система допомоги при зміні смуги руху також попереджає водія транспортних засобів на сусідніх смугах. МАН з самого початку залучає клієнтів та водіїв до процесу розробки нового покоління вантажівки, щоб їхні вимоги могли послідовно зробити свій внесок до створення нового автомобіля.

"Спрощення бізнесу" – мінлива транспортна галузь

Сьогодні вимоги у всіх сферах транспортної галузі є різноманітнішими та складнішими, ніж будь-коли - прогнози на майбутнє вказують на те, що фундаментальна трансформація галузі проходить на "повній швидкості". Це несе великі проблеми - обсяг транспорту лише в ЄС повинен збільшитися ще на 40 відсотків у найближчі 20 років. У той же час, суворі нормативно-правові норми мають на меті зменшити викиди CO2 на 15 відсотків до 2025 року (з додатковим зменшенням на 30 відсотків до 2030 року). Що ще гірше, так це зріст дефіциту водіїв. Згідно з поточною статистикою, в Німеччині буде бракувати близько 150 000 кваліфікованих професійних водіїв лише в найближчі два роки. Крім того, все більш повна всеохоплююча діджиталізація у всіх логістичних процесах встановлює швидкі темпи для транспортних компаній.

"Наші клієнти очікують, що ми дамо їм відповіді на ці питання, і це правильно", - резюмує Йоахім Дреес, голова ради директорів МАН. "Заради них нам потрібно бути на крок попереду цих змін з усіма їх прямими та непрямими наслідками. Це величезне, але в той же час надзвичайно захоплююче завдання - це означає, що як виробник своєї продукції нам потрібно думати в інших, нових вимірах. Що ми й робимо з нашим новим поколінням вантажних автомобілів".

Ось чому нове покоління вантажних автомобілів МАН пропонує все, що клієнти та водії завжди цінували та очікували від своїх автомобілів МАН - і навіть більше. Воно об'єднує перевірені достоїнства з розробками, повністю орієнтованими на майбутнє, щоб зняти тягар з експедиторів та водіїв та полегшити їх щоденну роботу, незважаючи на все складніші рамкові умови. Роблячи так, МАН зосереджується на чотирьох основних аспектах: водія на робочому місці, ефективності транспортного засобу та його надійного використання, а також міцному та компетентному партнерстві для клієнтів.

"Відмінно підходить для водія" – водій понад усе

Щоб оптимізувати робоче місце у вантажівці та відрегулювати його так, щоб воно краще відповідало щоденним потребам водія, їх продук-тивність та мотивацію потрібно ставити на перший план. Зрештою, вирішальними складовими для економічного успіху транспортної компанії є відданість та задоволення водіїв. Ось чому нове покоління ван-тажних автомобілів МАН встановлює стандарти щодо зручності користування, оптимальної ергономіки, експлуатації, яка є більш інтуїтивно зрозумілою та надійною, мережі з цифровими пристроями та додатками та, що не менш важливо, оптимального простору, продуманої концепції зберігання та ідеального комфорту для сну - все це спрямовано на потреби, які визначалися на основі досвіду. Це тому, що МАН постійно включав досвід та відгуки водіїв та підприємців протягом усього процесу розробки. Сучасні системи допомоги, такі як нещодавно розроблена система допомоги при повороті, помічник в питаннях пробок на дорогах, а також допомога при зміні смуги руху допомагають зменшити навантаження на водія та забезпечити підвищення безпеки в дорожньому русі.

"Велика ефективність та економічність"

Діапазон двигунів Euro 6d, який був представлений ще у 2019 році, реалізує свій повний потенціал ефективності з новим поколінням автомобілів МАН. Ідеальна взаємодія вузлів з додатковими, нещодавно розробленими приводами зменшення споживання та програмними компонентами надає майбутнім автомобілям високий рівень ефективності. Таким чином, нове покоління вантажівок МАН економить до во-сьми відсотків пального порівняно з попередньою версією Euro 6c у класичних транспортних засобах на великі відстані, і таким чином до-сягається чітке зниження рівню викидів CO2.
Вдосконалена аеродинаміка нового дизайну автомобіля також грає свою роль у цьому скороченні. Крім того, МАН пропонує додаткові спрямовані та орієнтовані на практику варіанти навчання та інструктажу з цифровими додатками, щоб навчити водіїв ще більш ефективним методам водіння. Комплексні вдосконалення компонентів, а також у сфері технічного обслуговування та сервісу скорочують витрати на термін служби. Так само, нове покоління вантажних автомобілів МАН пропонує значні переваги номінального навантаження для чутливих до ваги секторів застосування.

Оптимізований час роботи" – максимальна доступність протягом усього терміну служби

Наскільки "хороша" вантажівка під час її використання багато в чому залежить від того, наскільки ефективно та легко вона виконує своє транспортне завдання. Тут важливим параметром є надійність. МАН намагається зробити перевірене ще кращим з новим поколінням ван-тажних автомобілів, щоб також забезпечити в майбутньому давню якість продукції (що неодноразово підтверджується у звіті TÜV). Візьмемо для прикладу нещодавно розроблену, спрощену, потужну та нову архітектуру електроніки, яка значно покращить та розширить функціональність вантажних автомобілів.
Крім того, всебічно розвинена, діджиталізована система управління технічним обслуговуванням зменшує експлуатаційні витрати та забезпечує максимальну доступність нових автомобілів MAN TG. Уп-равління парком та водіями підтримуються завдяки численним циф-ровим функціоналам та сервісам.

"Сильний партнер" – компетентне та персональне партнерство

Одночасно з новим поколінням вантажних автомобілів, МАН представляє нову систему консультацій та пропозицій, повністю орієнтовану на потреби замовника. Вона відповідає логіці продукції, яка послідовно орієнтована на профіль використання. Це дозволяє збирати нові ван-тажівки MAN TGX, TGS, TGM або TGL, які точно відповідають транспортним задачам, з використанням всебічно настроюваних і гнучких параметрів конфігурації. Сюди входять індивідуально узгоджені послуги з технічного обслуговування, фінансування та цифрових послуг, які роблять вантажівку цілісним комплексним транспортним рішенням - все це з одного джерела, з компетентними персональними партнерами. Крім того, МАН Індивідуал пропонує широкий спектр покращення транспортного засобу та виготовлення специфічних для замовника адаптацій.

Від замовника до продукції

Гасло нового покоління вантажних автомобілів МАН "Просто моя вантажівка" - це не просто гасло, а вагомий фундамент для розвитку - щоб дізнатися з перших рук, як ідеальне робоче місце та площа в ван-тажівці повинні бути розроблені - розробники МАН тестували прототипні рішення з понад 700 водіями (у тому числі під час відвідувань зу-пинок вантажних автомобілів та СТО). Відгуки професіоналів та їхні особисті побажання були враховані безпосередньо в новій серії.

Крім того, МАН запросив до Мюнхена 300 національних та міжнародних клієнтів із 16 країн, щоб визначити з ними на зустрічах найважливіші вимоги до нового транспортного засобу. Розробники порівнювали цей різноманітний внесок із відгуками водіїв та втілювали отримані основні ідеї у численні інноваційні особливості нового покоління вантажівок МАН.

У той же час, МАН постійно розвиває продуктивність у своїх сферах продажів та після продажів. На основі понад 50 000 особистих опиту-вань клієнтів на рік були створені нові послуги та продукти, які допо-магають клієнту оптимально використовувати свої нові MAN TGX, TGS, TGM або TGL.

Всебічні вдосконалення в процесі виробництва та продажу

Нове покоління вантажних автомобілів МАН передбачає не лише но-вий продукт для МАН; воно також передбачає всебічні вдосконалення виробництва та продажу. Для того, щоб серійне виробництво нового покоління вантажних автомобілів МАН було готове до запуску та мало можливість одночасно пропонувати попередні моделі під час перехідного етапу до кінця 2020 року, МАН інвестувала близько 100 мільйонів євро лише на мюнхенському заводі. Там виробляється до 500 кабін із широкого асортименту нового покоління вантажних автомобілів МАН та попередньої серії TG.

Додаткові інвестиції у розмірі 85 мільйонів євро пішли в новий цех фа-рбування кабіни головного заводу, який тепер може без проблем забезпечити збільшення виробництва конструкції кабіни. Це один з найсучасніших та екологічно чистих заводів у Європі та ще один крок на шляху до "зеленої фабрики", яку МАН хоче створити.

На заводі в м. Штайр, Австрія, де продовжують згортати виробничу лінію серії TGL і TGM, також був введений в дію новий та передовий цех фарбування. Всі пластикові деталі кріплення для всієї виробничої мережі МАН в майбутньому будуть ексклюзивно вироблені там.  Поряд із виробництвом, МАН також реструктурував свій процес пропозиції із запуском нового покоління вантажних автомобілів. В центрі цього лежить принципова зміна методу логіки продукту, що проявляється в нових процесах та інструментах конфігурації. Створюючи пропозицію, основна думка тут - поставити на перший план індивідуальне транспортне завдання замовника. Це призводить до того, що портфель більш тісно узгоджується з ринком та замовниками, із повністю інтегрованим асортиментом вантажних автомобілів, післяпродажних послуг, фінансових та цифрових послуг. Таким чином, процес конфі-гурації та пропозиції не просто набагато швидший, але й забезпечує високий рівень гнучкості при складанні ідеального інструменту для транспортного завдання замовника.

Нове покоління вантажних автомобілів МАН – проєкт у цифрах

  • Представлення нового покоління вантажних автомобілів МАН - це наймасштабніший проєкт від компанії за 20 років:
  • У рамках проєкту було витрачено 12 000 000 робочих годин
  • 4 000 000 пробних кілометрів проїхали до запуску в виробництво
  • 2 800 000 рядків програмного коду
  • 167 000 робочих годин були затрачені на розробку нового дизайну автомобіля
  • Близько 22 000 нових елементів було інтегровано у всі відділи
  • 3 000 кольорів кабіни доступні в стандартній комплектації
  • 2 100 співробітників МАН безпосередньо брали участь у проєкті
  • Для нового покоління вантажівок MAN доступні 8 розмірів кабін
  • До 8 відсотків економії споживання палива
  • 4 серії: MAN TGX, TGS, TGM або TGL
  • 1 команда: 36 000 співробітників МАН Трак енд Бас