Українські військові авіатори у надскладних умовах встановили новий рекорд (відео)

Українські військові авіатори у надскладних умовах встановили новий рекорд (відео)
1443
У Ґренландії довелося приземлюватись за температури мінус 47 градусів і на дуже слизьку смугу.

До Києва повернулися українські військові авіатори, які брали участь у спільній із Данією операції з перевезення пального на острів Ґренландія. 

Їх урочисто зустрічали в аеропорту "Бориспіль". Серед присутніх був і кореспондент "5 каналу" Сергій Барбу.



Українські військові авіатори, які брали участь у спільній із Данією операції з перевезення пального на острів Ґренландія "Північний сокіл", – повернулися до Києва. 

22 членів екіпажу Іл-76 урочисто зустрічали в аеропорту "Бориспіль" і вручали відзнаки. Літали до холодного острова вже вдев'яте – перевозили на станцію "Норд" пальне та інші необхідні для життя там речі.

Виконання такої місії під снагу небагатьом елітним командам світу. Все пройшло успішно і без затримок. 

На борту літака були і досвідчені льотчики, і початківці. Зокрема, підготували нового командира (йому всього 28 років) та й загалом новий екіпаж, який зможе літати у надскладних умовах.

"Цього року поставлено рекорд – ми перевезли з авіаційної бази Туле (північ Ґренландії – 5.UA) до станції "Норд" біля 720 тис. л авіаційного пального. Наліт склав біля 120 годин. 

За цей період ми повністю підготували один молодий екіпаж до польотів по міжнародних повітряних трасах", – розповів керівник місії Олександр Кулібаба.

Українському Іл-76 довелося робити посадку при температурі мінус 47 градусів. 

Від початку до операції був залучений ще датський літак, але він за таких складних умов не зміг приземлитися. Сідали доводилося на коротку і дуже слизьку смугу, яка менше 1,5 км довжиною.

Окрім того, що допомогли данцям, українські льотчики ще й заробили грошей для ВПС – близько $600 тис. Усі гроші підуть на підтримку в належному стані української авіації.