business head ads

Олег Поляк: Емоції, з якими клієнт асоціює банк, не менш важливі, ніж якість обслуговування

Фінанси
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Олег Поляк, заступник голови правління ТАСКОМБАНКу

У березні БІЗНЕС обговорював тенденції private banking з Олегом Поляком, заступником голови правління ТАСКОМБАНКу. Ми дізнались, чи з’явились нові тренди і банківські продукти в цій сфері

— Навесні ви називали основним викликом для сегмента утримання високого рівня якості обслуговування. Чи вдається це банку?

— Безумовно, якість обслуговування грає величезну роль для клієнтів. Те, що ми вкладаємо свої сили та кошти у розвиток мережі VIP-відділеннь, — один з елементів якості. Тепер ми є в Полтаві, Кропивницькому, Харкові, Одесі, Львові, Тернополі, Дніпрі та Києві.

У наших VIP-відділень є одна важлива перевага: ми пропонуємо власникам бізнесів не лише private-продукти, а й продукти для розвитку їхнього бізнесу.

— Чи змінились пріоритети клієнтів? Які нові тенденції?

— Основний пріоритет у клієнтів не змінився — найпопулярнішим запитом є фінансування власних проектів.

Що стосується змін: раніше клієнт розміщував депозити та їздив світом, поки бізнесом керували менеджери. Зараз ситуація розвернулася на 180 градусів — власник особисто керує, приймає рішення та занурюється в операційну діяльність.

20181010 20181010 MG 7159 HDR Edit

— Така тенденція збільшує навантаження на VIP-відділення, напевно?

— Звичайно. Зараз більшість банків скорочують private-сегмент, відмовляються від закритих VIP-відділень і йдуть у premium, об’єднуючи обслуговування клієнтів. А це означає черги, брак спілкування, затримки в ухваленні рішень. ТАСКОМБАНК пишається тим, що йде всупереч цьому тренду. Ми, навпаки, збільшуємо кількість

VIP-відділень, розвиваємо лінійку продуктів, підтримуємо професійний рівень менеджерів. Нещодавно впровадили нову послугу у відділеннях — обслуговування рахунків наших клієнтів юридичних осіб-нерезидентів.

— Як розвивається клуб private banking у вашому банку?

— Ми переконані, що емоції, з якими клієнт асоціює ТАСКОМБАНК, не менш важливі, ніж якість нашого сервісу. Тому ми розвиваємо напрямок клубів для наших клієнтів та їхніх родин.

У рамках Клубу Бізнесменів щокварталу проводимо зустрічі, де обмінюємося ідеями та досвідом. Наш акціонер, Сергій Тігіпко, ділиться досягненнями та планами розвитку ТАСКОМБАНКу і групи “ТАС”. Клуб Бізнесменів став власною “фішкою” банку, і ми розвиваємо цей формат.

Другий напрямок — клуб “ТАС-Леді”. Ми запрошуємо учасниць клубу — клієнтів-жінок і дружин наших клієнтів — на заходи своїх партнерів, організовуючи цікаве дозвілля, приємне спілкування та надаючи доступ до спе­ціальних програм переваг через партнерську мережу.

Третій важливий напрямок — клуб “ТАС-Юніор” для дітей клієнтів. Це одночасно освітній, комерційний і соціально відповідальний проект.

Клуб “ТАС-Юніор” поєднує три напрямки. По-перше, це ексклюзивні дисконтні програми від партнерів банку. По-друге, навчальні програми й заходи: курси з комп’ютерної та фінансової грамотності, екскурсії. По-третє, клуб — це окрема лінійка продуктів. Наприклад, дитячі картки. Нині вони набирають неабиякої популярності, адже за допомогою такої картки дитина отримує навички самостійних розрахунків і фінансової дисципліни. Батьки легко контро­люють витрати і можуть дистанційно збільшити ліміт, якщо дитині потрібні додаткові кошти.

Також ми пропонуємо депозит до повноліття. Гроші розміщуються на будь-який термін аж до повноліття дитини, а відсотки можна капіталізувати або отримувати на ту ж дитячу картку щомісяця.

— Які відгуки має “ТАС-Юніор” від дітей та їхніх батьків?

— Ми прагнемо, щоб діти отримали цікавий досвід і самі чогось навчилися. Фактично ми допомагаємо батькам-клієнтам виростити майбутніх бізнесменів і, сподіваємось, наших клієнтів. Гадаю, ми на правильному шляху, адже маємо приємні відгуки, особливо про освітній напрямок — клієнти та їхні діти задоволені.