Проєкт "Здійсни мрію" виконав історичну місію — запустив у космос 100 тисяч дитячих мрій

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У суботу, 5 жовтня, в Україні вперше в історії людства відправили у космос 100 тисяч дитячих малюнків-мрій, які збирав благодійний проєкт Здійсни мрію 1+1 media.

За даними організаторів проєкту, малюнки-мрії летять зі швидкістю 300 000 км/с до планетної системи TRAPPIST-1, де, як вважають вчені, можуть перебувати позаземні цивілізації. Промінь мрій летітиме до точки призначення 41 світловий рік. В історії планети це 9-е послання до позаземних цивілізацій.

2019.09.28 Promin Mriy 66

Промінь з дитячими мріями відправили з Центру космічних досліджень і зв'язку, що поблизу Львова. Координували місію з Національного центру управління та випробувань космічних засобів в Києві. Одночасно на головній вулиці української столиці відбулася світлова візуалізація запуску сигналу в космос.

Промінь мрій став одним з найбільш технологічних за останній час: використовувалася доповнена реальність, 3D-маппінг, прямі ТВ-включення на ТСН і стрім онлайн.

Щоб послання відправилось, потрібно було натиснути дві кнопки "Пуск" — одна в Золочеві, Львівської області, інша — в командному пункті у Києві.

У Золочеві запуск Променю координував керівник Центру космічного зв'язку Віктор Ожінській. Допомагали йому куратор проекту "Здійсни мрію", телеведуча Лідія Таран і діти з усіх куточків країни, які теж малювали свої мрії для відправки у Всесвіт.

2019.09.28 Promin Mriy 8

На кнопку Пуск натискав 8-річний Максим Сирчин, який тривалий час боровся з важкою хворобою. У цей період хлопчик намалював свою мрію — створити ракету, яка полетить в космос.

Київський командний пункт Національного центру управління та випробувань космічних засобів весь час був на зв'язку з Золочевим. Звідти команди запуску Променю давав керівник центру Володимир Присяжний і член наглядової ради благодійного фонду "Ти не один" Олександр Ткаченко. Там через величезний екран за запуском спостерігали учні лікарняної Школи Супергероїв з ОХМАТДИТ.

1 6290 330303030333

Всього за 1 секунду сигнал долетів до Місяця, а вже за добу покинув Сонячну систему і подолав 26 мільярдів кілометрів в сторону сузір'я Водолія, щоб потенційні мешканці живих планет змогли прийняти його і створити свою відповідь.

Першим відповідь від Всесвіту отримав Максим Сирчин і його мрія почала збуватися — хлопчик полетить на запуск справжньої ракети на Космодром острова Шрихарікота в Індії.

2019.09.28 Promin Mriy 158

Паралельно із сигналом радіотелескопу в космос полетів світловий Промінь мрій. Він відправився з  Хрещатику на Kyiv Lights Festival.

383933 30303039393939393933

"На фасаді будівлі КМДА з'явився мультик, повністю створений з 100 тисяч дитячих малюнків мрій, зібраних в рамках марафону #моядитячамрія по всій Україні. А за ним в небо злетів світловий промінь. Саме Промінь мрій відкрив відомий фестиваль в цьому році. На фасаді КМДА ожили фантастичні тварини, рослини, різнокольорові машини, а намальовані дітьми ракети злітали в небо. А навівши телефон на будівлю, за допомогою доповненої реальності глядачі побачили, як над ними літають ракети, єдинороги, риби, дракони", — розповіли організатори.

Проведення космічної місії Промінь мрій підтримав Мікаель Жійонне, керівник групи астрономів, які відкрили зоряну систему TRAPPIST-1.

"Діти — це наші наступники. Зовсім скоро вони будуть розвивати нашу цивілізацію. Відправлення повідомлень на TRAPPIST-1 з вірою на відповідь через 80 років — це акт надії. Надії на те, що в небесах існують інші живі істоти, з якими ми могли б спілкуватися і нарешті позбутися "космічної самотності", — сказав Жійонне.

Нагадаємо, що 19 вересня представники Державного космічного агентства України відправили офіційний лист в NASA, в якому повідомили про деталі космічної місії та попросили підтримати ідею надати одній з планет системи TRAPPIST-1 назву "Планета мрій".

Згідно з даними всеукраїнського дослідження, мріяти вміє всього 5% дітей, решта 95% дітей плутають мрії з матеріальними бажаннями. Але організатори вірять, що, показавши дітям, як їх малюнки стають частиною величезного Всесвіту, вони вчаться мріяти без меж.

Кожен може стати чарівником і подарувати мрію дитині, на сайті wish.1plus1.ua або відправити смс за номером 4400 з будь-якою сумою пожертви. Номер смс дійсний тільки для абонентів Київстар, які використовують пакет за передплатою.