Дніпропетровськ змінює назву: що робити бізнесу?

Дніпропетровськ змінює назву: що робити бізнесу?
2231


Новиною тижня стало перейменування м. Дніпропетровськ. 19 травня 2016 року 247 депутатів Верховної Ради підтримали проект постанови про зміну назви міста з Дніпропетровськ на Дніпро. 

Цілком логічно, що у підприємців виникає ряд питань стосовно подальшого ведення свого бізнесу під впливом вказаних змін. Чи потрібно змінювати установчі документи, відомості в реєстрі платників ПДВ, ліцензії та інші дозвільні документи? У який строк необхідно встигнути це зробити? Яка відповідальність, якщо цього не зробити?

Навіть серед державних органів виникають суперечності з приводу цих питань. Однак, не має підстав бити на сполох. Сьогодні застарілі найменування не перешкоджають роботі підприємств, а отже, стрімголов проводити зміни немає потреби. Законодавець не передбачив ані строків для проведення змін, ані відповідальності за їх не проведення. Варто дочекатись офіційних роз’яснень компетентних органів та, озброївшись їх порадами, спокійно провести зміни. Більш того, на сьогоднішній день, державні реєстратори приймають заяви тільки з новими найменуваннями вулиць. У внесенні змін до назв районів та міст відмовляють.

Якщо все ж таки компанія вирішила провести процедуру змін, то слід знати, що вона включає в себе наступні дії: внесення корективів в установчі документи, державна реєстрація змін, повідомлення про такі зміни фіскальних органів, банківських установ, контрагентів, переукладення договору на отримання нового зразка електронного цифрового підпису, виготовлення нової печатки (у разі наявності), рекламної продукції, внесення змін до бланку підприємства. Такі дії тягнуть за собою відповідні витрати. А отже, безкоштовно провести «декомунізацію» на підприємстві не вдасться.

Менш витратним варіантом буде дочекатись, коли виникне інша потреба вносити зміни до реєстру та провести їх одночасно зі зміною найменувань вулиці, району чи міста реєстрації юридичної особи. Не зайвим буде наголосити на відсутності обов’язку суб’єкта господарювання вносити зміни до правовстановлюючих документів на нерухоме майно за «зміненою» адресою. Вони є чинними та не потребують заміни.

Також не доведеться переукладати договори про визнання електронних документів фіскальною службою. Така інформація міститься у базі знань податківців.

Отже, вирішення питання, чи здійснювати реєстрацію змін зараз або відкласти її до кращих часів, залишається на розсуд підприємства. Однак, зовсім забувати про необхідність проведення таких дій також не варто. При слушній нагоді слід оновити найменування адреси своєї реєстрації.

Последние новости: