Київреклама: потрібні рішучі зміни

Київреклама: потрібні рішучі зміни
793

Якщо не проводити постійний моніторинг та облік рекламних конструкцій, зловживань не уникнути

Усі гроші від реклами перераховуються до бюджету

Сьогодні «КП «Київреклама» отримує гроші на комерційний рахунок підприємства. Ці кошти 100% перераховуються до бюджету міста Києва. Така ситуація склалася через повільне впровадження рішень щодо порядку розрахунків. Проте, це тимчасовий вимушений крок і проблему мають усунути впродовж наступних тижнів. Тоді кошти будуть йти напряму до бюджету.

Разом з тим, місто потребує ефективнішого регулятора у складі КМДА, який матиме більші повноваження, аніж ті, що має комунальне підприємство. Це дозволить регулятору якісно виконувати свої функції та уникнути тих проблем, які зараз виникають у «КП «Київреклама». В цьому суть пропонованої реформи галузі.

Такі інстанції вкрай необхідні, насамперед, для того, щоб:

  • контролювати надходження від реклами;
  • уникнути дебіторської заборгованості (несплачених внесків за надану послугу чи товар з боку міста, у даному випадку за місце, яке виділяється під рекламний носій);
  • контролювати платіжну дисципліну.

Зловживань не уникнути, якщо не проводити постійний моніторинг та облік рекламних конструкцій. Без цього незрозуміло, що відбувається на вулицях міста. Інформація ж від такого моніторингу повинна бути публічною і доступною для всіх, в тому числі для підприємців. Частково це робиться вже зараз:

  • створено інтерактивну карту з позначенням усіх рекламних конструкцій;
  • проведено аналіз нормативної бази;
  • створено порядок і концепцію розміщення реклами.

Це сприяє прозорості ринку, знищує середовище для корупції, оскільки точно визначає місце, форму та порядок встановлення рекламного носія.

Управління у фахові руки

Наступним етапом реформи є зміна структури регулювання ринку реклами, зокрема, створення більш ефективного Управління реклами з розширеними повноваженнями, якому «Київреклама» передасть свої напрацювання. Після цього комунальне підприємство можна ліквідувати, як зайву ланку.

Працівники Управління реклами повинні мати відповідні повноваження та компетенції з видачі дозвільних документів та контролю за їх впровадженням. Зокрема, мати право накладати вимоги і штрафи, а не тільки фіксувати порушення.

У правління реклами у складі КМДА дозволить зекономити кошти, бо потребує значно менше працівників, та при цьому підвищити ефективність роботи регулятора за рахунок структури та тіснішої координації роботи з Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища.

Последние новости: