Приватні поштово-логістичні оператори не дочекались реакції і позиції Міністерства інфраструктури щодо ризиків схвалення нової редакції Проекту Закону «Про поштовий зв'язок»

Приватні поштово-логістичні оператори не дочекались реакції і позиції Міністерства інфраструктури щодо ризиків схвалення нової редакції Проекту Закону «Про поштовий зв'язок»
106
Приватні поштово-логістичні оператори не дочекались реакції і позиції Міністерства інфраструктури щодо ризиків схвалення нової редакції Проекту Закону «Про поштовий зв'язок»
15 листопада Спілка українських підприємців зібрала у київському Антикризовому медіа-центрі за круглим столом основних гравців ринку, включно з представниками Meest Group та посадовцями державного монополіста – «Укрпошти».
Порожніми залишилися лише крісла приготовані для делегації з уряду, які й мали б відповісти на дражливі питання, пов’язані з запропонованими Міністерством змінами до важливого для ринку документу.
За її відсутності, учасники зібрання дійшли одностайної згоди щодо неприпустимості ухвалення Проекту Закону у пропонованій чиновниками редакції. Оскільки час на публічне обговорення сплив 13 листопада, а усі зауваження гравці ринку подали у письмовій формі до Міністерства вчасно, проте, безрезультатно, назріла потреба у зверненні до преси з метою винесення проблеми поза кулуари. Водночас, журналісти вже порушували це питання у своїх матеріалах.
Зокрема, Meest Express та інших гравців ринку поштової логістики обурила ціла низка новацій, прописаних у Проекті Закону:
• Перед усім, документ істотно спотворює ідею Директиви ЄС, яка регулює надання універсальних послуг поштового зв’язку.
• Він передбачає встановлення внеску на регулювання діяльності операторів поштового зв’язку, що вплине на вартість послуг поштового зв’язку.
• Нова редакція Проекту Закону поширює державне регулювання послуг поштового зв’язку, а це негативно позначиться на галузі поштової логістики та електронної комерції, яка завдячує своєму швидкому розвитку саме скасуванню ліцензування у 2010 році.
• Автори змін ніби намагаються в рамках поштового закону запровадити непряме ліцензування операторів поштового зв’язку, а також кур’єрських компаній, ґрунтовно не усвідомивши, що кур’єрська діяльність має дотичність не лише до галузі поштового зв’язку (наприклад, доставка піци, квітів тощо), а також встановити алогічні штрафні санкції для згаданих суб’єктів господарювання.
Окремим предметом обговорення учасників круглого столу стало запитання до представників Укрпошти стосовно їх готовності солідаризуватися з колегами у їх вимогах до Міністерства інфраструктури щодо відмови від небезпечних нововведень на ринку поштової логістики. Конкретної відповіді присутні не почули. Натомість з боку державного оператора надійшла обіцянка уже найближчим часом розкрити статистичні дані щодо балансу збитків та прибутків підприємства, яке має монополію на низку поштових послуг (недоступних приватним оператораÐ
¼) і похідну потенційну можливість прибутками від них перекрити збитки, на які скаржилося у минулому.
Представники Meest Express зі свого боку навіть запропонували свій рецепт товариської допомоги колегам з Укрпошти: дозволити приватним операторам ринку доставляти відправлення до відділень державного монополіста і таким чином згенерувати йому додатковий прибуток. Ця ідея спровокувала згоду над нею попрацювати, хоча вона не є новою, бо про неї Президент Meest Group Ростислав Кісіль говорив понад два роки тому.
За результатами круглого столу учасники погодились продовжувати координацію зусиль на збереження реформаторського курсу обраного чинним урядом без завдання збитків приватному ринку і кінцевим споживачам, на яких, зрештою, може лягти тягар нових видатків. Представники ж медій, задля усебічного висвітлення проблеми, постали перед потребою подання запитів до Міністерства інфраструктури з метою отримання офіційної позиції уряду.

Корисні посилання:
http://www.meest-express.com.ua/
http://sup.org.ua/
http://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=262&language=uk
Последние новости: