Привабливий інвестиційний бренд країни?

Бізнес

Глобальні рейтинги вказують на напрямки, де Україні потрібні реформи

Прийнято вважати, що Україна має слабкий імідж як географія для вкладення інвестицій. Але як об’єктивно оцінити сильні та слабкі сторони у сприйнятті держави зовнішніми гравцями? Адже для початку роботи над створенням сильного бренда України треба чітко уявляти “відправну точку”. Таку інформацію можуть надати світові рейтинги.

Економіка

Згідно з даними Fraser Institute, у рейтингу ступеня економічної свободи Україна посіла 135-те місце, за рік піднявшись на три сходинки.

Незначне покращення відзначено в таких показниках: розмір уряду, надійні гроші та свобода міжнародної торгівлі. Водночас оцінки показників “правова система” і “рівень регулювання” погіршились.