business head ads

Захист бізнесу — захист репутації

Стратегії
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Різноманітні IT-напрямки бізнесу допомагають GigaGroup масштабувати взаємодію з клієнтами і залучати їх у нові проєкти, переконані співзасновники компанії Назарій Курочко і Антон Хвастунов

У бізнесі дуже важливо вміти чути замовника. При створенні кожного нового бренда, інноваційного сервісу ми передусім звертаємося до потреб компаній. Тому більшість наших сервісів створені, орієнтуючись на "болі" клієнтів. Так, на певному етапі розвитку компанії GigaTrans виникла потреба в розміщенні серверів наших клієнтів. Це призвело до створення другого проєкту — власного комерційного дата-центру GigaCenter. Посттехнологічний прорив викликав інтерес до хмарних сервісів. З цього зародилась ідея створити третю компанію — хмарного оператора GigaCloud, який "живе" в наших дата-­центрах. До речі, GigaCloud нині "драйвить" найбільший дохід у GigaGroup. Ринок хмарних технологій зараз активно розвивається, адже до власників та IT-фахівців більшості компаній приходить усвідомлення необхідності та переваг зберігання даних у хмарі. А спеціально для тих, хто цього ще не усвідомив, ми запустили YouTube-канал GigaCloud About. Не лише бізнес обирає хмарні сховища, а й фінансові структури, державні органи, тому таке стрімке зростання бренда цілком закономірне.

Якщо говорити про поточні потреби ринку, то нині власників бізнесу хвилює безпека. А саме сфера кіберзахисту.

Питання захисту інформаційних ресурсів компаній наразі стоїть дуже гостро. Кількість кібератак з кожним днем зростає, вони стають дедалі потужнішими. Проте в нашій країні відсутнє розуміння кібергігієни бізнесу. Ба більше, близько 90% користувачів навіть не дотримуються банальних правил захисту інформації: використання складних паролів, ігнорування фішингових розсилок тощо. Саме тому ми відчуваємо, що наша експертиза може бути корисною багатьом клієнтам і компаніям. І якщо GigaTrans — це про надійну передачу даних, GigaCenter і GigaCloud — про безпечне зберігання даних у фізичному і віртуальному просторі, то створення компанії GigaSafe стало логічним продовженням розвитку групи компаній — адже це про захист даних.

Щоб отримати довіру клієнтів і зміцнити репутацію компанії, необхідно комплексно розвивати всі складові бізнесу: вкладати в професійний розвиток команди, формувати експертну думку на ринку і ділитися цим досвідом з клієнтами, чути замовників, а також приділяти увагу іміджу компанії. А кризи, які час від часу трапляються в будь-якого бізнесу, допомагають визначити свої сильні і слабкі сторони.

В історії GigaGroup якось стався досить серйозний інцидент: у зв’язку з відмовою роботи обладнання вендора в сервісах, що надаються телеком-оператором GigaTrans, стався збій. Багато клієнтів певний час не могли повноцінно користуватися необхідними послугами, і кожен співробітник GigaGroup докладав зусилля для вирішення проблеми. Топ-менеджери групи компаній особисто зв’язувалися з клієнтами і пояснювали ситуацію, що склалася, тримали в курсі усунення проблеми. Саме в цей момент зіграв свою роль власний бренд СЕО.

Завдяки довірі до керівництва групи компаній і відповідальності перед клієнтами, яку вони взяли на себе, нам вдалося пережити аварію, не втративши жодного клієнта. Ми зробили висновки, знайшли прогалини в роботі сервісів та усунули їх. Немає нічого ганебного в тому, щоб говорити про такі ситуації. Це допомогло нам не лише стати сильніше, а й винести важливий урок особисто для кожного і для бізнесу в цілому.

Саме тому більшість нових клієнтів при першому зверненні в GigaGroup говорять, що привели їх до нас рекомендації та успішні кейси співпраці з нами. Безумовно, репутація працює і з часом стає сильною стороною компанії навіть у критичних ситуаціях.